1. אתר “primebeauty.co.il” הינה חנות מקוונת למכירת בשמים ברחבי רשת האינטרנט בישראל.
2. כל המשתמש באתר מאשר בפעולתו זו כי קרא את התקנון ומסכים לכתוב בו בהסכמה גמורה ולא תהא לו שום טענה ודרישה או תביעה משפטית כלפי האתר , מנהליו ,וכיוצא בו, ותקנון זה יהווה בסיס משפטי לכל עילה לתביעה.
3. כל הפרטים שנרשמים שהם: שם פרטי ומשפחה, מספר תעודת זהות, כתובת, דוא”ל, וכל פרט מזהה נוסף הינם בהסכמת הלקוח, ויהיה זאת להוכחה מצד הלקוח שגמר דעתו לבצע את ההזמנה דרך אתר “prime beauty”.
4. כל המבצע פעולה באתר או טלפונית מצהיר שהינו מתגורר בישראל והגיע לגיל 16 וקונה בכרטיס אשראי ששייך לו . וכל רכישה שתהיה דרך האתר תהא כפופה לאישור חברת האשראי בלבד.
5. כל פרטי הלקוח נשמרים בחיסיון מוחלט ולא עוברים לצד ג’ בלא אישור מהמשתמש- פרט למספרי כרטיס האשראי שעוברים לחברות האשראי או הסליקה.
6.מערכת האשראי שלנו (טרנזילה) עומדת בתקנים הגבוהים ביותר של מדינת ישראל.
7. מסירת פרטים כוזבים כדי לקנות דרך האתר או הטלפון הינה פלילית, ומשתמש זה יהיה אחראי לכל נזק שיגרם בגינו לאתר ו/או למוניטין “Prime Beauty” עקב כך.
8. מפעילי האתר /מנהליו, יוכלו להפסיק את שירותי האתר בכל עת, בין אם נמסרה הודעה על כך מראש ללקוחות ולמשתמש או שלא, ולא יהא כל חוב כלפי לקוחות האתר ו/או צד ג’ . עם זאת בעלי האתר יעמדו בהתחייבותם לספק את המוצרים שנקנו קודם סגירת האתר.
9. המשתמש באתר מודע לכך שכל קניה או כל השתמשות באתר מבוצע באחריותו הבלעדית.
10. לאחר ביצוע ההזמנה תישלח הודעה לתיבת הדואר האלקטרוני שנמסר בעת עדכון פרטי משתמש או ביצוע ההזמנה. בזאת יודגש, כי שליחת הודעה זו בדואר האלקטרוני אל מבצע ההזמנה אינה מהווה כלל ראיה או אסמכתא שהתבצעה הפעולה ולא מחייבת את “PrimeBeauty ” עד לאישור סופי של חברות האשראי ומפעילי האתר.
11. חיוב עלויות המוצר אשר נרכש באתר “PrimeBeauty ” או על ידי הזמנה טלפונית, יתבצעו באמצעות כרטיס אשראי שנסלק ע”י חברת הסליקה באתר או פייפאל. או סליקה טלפונית.
11 א. במידה והעסקה בוצעה בהעברה בנקאית , המוצר ישלח רק לאחר שאושר באופן וודאי העברה של הסכום ויכול לקחת גם 3-7 ימי עסקים.
אספקה:
12. איסוף עצמי: יבוצע בכל אחד מחנויות PrimeBeauty ברחבי הארץ בתיאום מראש.
13. זמן אספקת המוצרים ללוקרים ולנקודות חלוקה הינם עד שבעה ימי עסקים.
המוצר ישאר בלוקר עד 72 שעות או בנקודת חלוקה 7 ימי עסקים לאחר מכן המוצר יוחזר אל חברת Prime Beauty.
לקוח שלא יאסוף את המוצר יחוייב בעלויות המשלוח השני.
זמן אספקת המוצרים עד בית הלקוח:
המסירה תבוצע עד 7 ימי עסקים (לא כולל יום האיסוף) ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוח.
משלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים יופצו עד 8 ימי עסקים. אזורים חריגים לעניין סעיף זה ולעניין הסכם זה. לרבות ישובי רמת הגולן, גבול הצפון ,יישובי המגזר הערבי, יישובי בקעת הירדן , ישובים מעבר לקו הירוק,שטחים, יישובי עוטף עזה, אילת, ים המלח ויישובי הערבה.
אם הלקוח לא יהיה זמין לאיסוף החבילה בביתו משירות המשלוחים החבילה תוחזר לחברת PrimeBeauty והלקוח יחוייב בעלות המשלוח החוזר.
14. יצוין שעם זאת על פי רוב, כל ההזמנות המתקבלות עד השעה 11:30 בבוקר מגיעות בדרך כלל למחרת היום לכתובת שצוינה!
15. כל הבשמים המוצגים באתר נמצאים במלאי. על אף האמור, ייתכן ולאחר ביצוע הזמנה כלשהי יסתבר למנהל האתר כי מוצר מסוים אזל מהמלאי. במקרה זה יקבל הלקוח תוך שני ימי עסקים ממועד ביצע ההזמנה, הודעה לכתובת המייל שציין בעת ביצוע ההזמנה ובו יעודכן כי המוצר אזל מהמלאי והלקוח יוכל לבחור האם לבטל את ההזמנה, להחליף את המוצר שהוזמן במוצר אחר, או לקבל את ההזמנה במועד מאוחר יותר, שיצוין במייל.
16. אספקת המוצרים תעשה ע”פ בקשת הלקוח לכתובת אשר צוינה בעת פקודת ההזמנה בכפוף למלאי וכמובן לאחר אישור חברות האשראי כפי שצוין.
17. משלוח חינם יינתן בכל מוצרי האתר ללא הבדל במחיר.
18. הוצאת המוצר מסניף הדואר מחייבת ת”ז או ייפוי כח כתקנון דואר ישראל.
19. עם זאת מרגע הגעת המשלוח אל הלקוח .הודעה על אובדן תתקבל עד 21 ימים מיום המשלוח,הודעה על נזק תתקבל עד 24 שעות מקרות הנזק, אי עמידה בתנאים אלה תבטל את אחריותה של “PrimeBeauty ”.
מדיניות כללית:
20. כל לקוח המזמין באתר או דרך הזמנה טלפונית יהיה אחראי הבלעדי לשימוש במוצר שרכש באמצעות האתר.
21. “PrimeBeauty ” לא תהא אחראית ולא תישא בכל היזק ישיר ככל שיהיה, עקיף, או תוצאתי . שיגרמו למשתמש ו/או לצד שלישי כתוצאה משימוש או מרכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון, ותהא עילת תביעה אשר תהא, לרבות כל ההפסדים הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא ומקרה שהוא”.
22. ל- PrimeBeauty ” נתונה הזכות לא לקבל מוצר לאחר 14 ימים עקב מוצר שנרכש על ידי הלקוח הנובעת מחוסר התאמה למשתמש ו/או מטעות מביצוע הפעולה באתר בהקלדת נתוני הרכישה. , וכן פרטים אישיים ומזהים שגויים שנמסרו למשלוח המוצר והמוצר לא הגיע ליעדו הלקוח ישא בהוצאות המוצר ו/או הוצאות השליחה החוזרות.
23. כיוון שפריטי הבשמים רבים הם ומגוונים מאד אי לכך עלולים להיווצר בשגגה אי דיוקים במ”ל או במילוי (EDP- EDT וכ’) או שגיאות בחשבונית,במקרים חריגים אלה יש להגיש בקשה להנהלת האתר דרך מייל האתר או בטלפון שנמצא בדף צור קשר. ובמידה וימצא כך הלקוח יוכל לבטל את העסקה ללא עלויות ביטול.
24. בכל מקרה באם קיים הבדל בין התמונה לפירוט המוצר, המכריע יהיה כיתוב המוצר.
25 . ” PrimeBeauty ” שומרת לעצמה זכות לשנות את תקנון האתר לא הודעה מוקדמת, וזאת ע”י פרסום התקנון המעודכן באתר.
26. ל” PrimeBeauty ” שמורה בכל עת, הזכות להוסיף או לגרוע מוצרים ממספר המוצרים המוצעים למכירה באתר.
29. ל ” PrimeBeauty ” ישמר הזכות לשנות את תכונות האתר ומוצריו בכל עת.
30. ” PrimeBeauty ” רשאית לשלוח הודעות בדוא”ל או הודעות סמס שתוכנם מכיל פרסומות חיצוניות ושל האתר עצמו לאחר שיתקבל אישור מבעל כתובת המייל.
31. כל טפסי הרישום באתר יאובטחו.
32. כל סכסוך משפטי יידון בעיר המחוז חיפה.
33. כל המחירים באתר בשקל חדש וכולל מע”מ כחוק.
34. כל מוצר יחויב בהתאם למחיר המופיע באתר בעת ביצוע ההזמנה. ככל וישונה המחיר לאחר מכן- בין באופן בו יעלה מחיר המוצר ובין באופן בו יוזל מחיר המוצר, המחיר בו יחויב הלקוח יהיה המחיר שהופיע באתר בעת ביצוע ההזמנה.
35.כל הודעה שתשלח ע”י האתר ו/או מנהל האתר ללקוח לכתובת שהזין הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, תחשב כאילו הגיעה ליעדה לאחר 48 שעות מיום שנמסרה לדואר ישראל. הודעה שנשלחה באמצעות המייל תחשב כאילו הגיעה ליעדה ביום משלוח המייל.
מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה:
35. כל לקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות , התשמ”א – 1981, בתנאים הבאים:
ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
הודעה על הביטול תימסר במייל האתר.
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, הצרכן זכאי להחזר כספי, למעט דמי ביטול בשיעור %5 או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
המוצר יוחזר באריזתו המקורית, המוצר לא נפתח ע”י הלקוח, לא נעשה שימוש כלשהו במוצר והוא לא נפגם בצורה כלשהי ע”י הלקוח. לא ניתן להחזיר בושם שאריזתו נפתחה (לרבות נייר הצלופן). המוצר יוחזר בדואר ישראל רשום לPrime Beauty בכתובת דרך עכו 192 קריון קריית ביאליק, מיקוד – 2723206.
כספו של הצרכן יושב לו תוך 3 ימי עסקים ברגע ש”Prime Beauty” מקבלת את המוצר ובוחנת אותו. על הלקוח לשלוח את המוצר לכתובת – Prime Beauty דרך עכו 192 קריון קריית ביאליק, מיקוד – 2723206.
37. במקרה שתתקבל הבקשה להחזרה. כל עלויות בגין החזרה כולל המשלוח תחול על הלקוח בלבד למעט ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה.
38. החזרת התשלום תתבצע באותה הדרך בו התבצעה אלא א”כ הוסכם אחרת.
39. באם המחיר של המוצר עלה או ירד הלקוח יקבל את מחיר הקניה בלבד.
40. על הלקוח לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במידה ומצא הלקוח כי קיבל מוצר פגום,יודיע במייל האתר שהוא פגום תוך 24 שעות, לאחר מכן ישלח הלקוח את המוצר באריזתו בדואר רשום ו” PrimeBeauty ” תחליף את המוצר הפגום במוצר חדש, במידה ונמצא שהמוצר שהלקוח החזיר תקין, המוצר ישלח בחזרה ללקוח והלקוח יחויב בגין עלויות המשלוח.
41. אין אפשרות החלפה של מוצרי מתנה שנותן האתר ללקוחותיו.
42. במקרה של גורמים ו/או אירועים שלא בשליטת” PrimeBeauty “, באם יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או במקרה של פעולות איבה ו/או מקרה חירום חלילה, רשאים בעלי האתר להודיע על ביטול הזמנה ספציפית כלשהי או הפסקת השירותים לאלתר.
43. כל הזכויות שמורות ל” PrimeBeauty ” כל העתקת עיצוב חומר או טקסטים יעשו אך ורק ע”י אישור בכתב.
44. כל נזק שיגרם ע”י אי אלה מגולשי האתר, גורם הנזק ישא בהוצאות התשלום.
מדיניות פרטיות:
רשת PrimeBeauty מתחייבת בפני לקוחותיה כי המידע אודותיהם ובכלל זה, פרטיהם האישיים, כתובותיהם, מספרי הטלפון שלהם וכד’ לא יועבר לשום גורם אחר למעט לחברת המשלוחים לצורך ביצוע משלוח ההזמנה. רשת PrimeBeauty לא תפנה, לא תשלח קטלוגים וכל דיוור אחר בדואר רגיל או בדואר אלקטרוני לכל לקוח שיבקש ממנה להימנע מלעשות כן. רשת PrimeBeauty ממלאת בקפידה אחר הוראות חוק הגנת הפרטיות {תשמ”א – 1981] ופועלת לפיו.
תקנון זה נכתב בתור גילוי נאות ולא מתוך חשד לגבי כל אדם בעלי האתר ” primebeauty.co.il “
החברה – א.א.ר בישום בע״מ
ח.פ : 516380334
קניה נעימה,
צוות ” PrimeBeauty“